26 czerwca 2015

Jakieś plany?

Tak! W końcu koniec mojej męki i czas wakacji! Podsumowując cały rok szkolny w zakresie: P I E S, stwierdzam, że było za mało czasu dla psa, a jak już był to w 30% zmarnowany ( niewiele, ale jednak ). Teraz na szczęście 24/h będę obecna!

.    .    .

Mamy do wykorzystania dwa miesiące! Wyjeżdżacie gdzieś, a może zostajecie w domu? Jeśli chodzi o nasz team to informacje na temat tego gdzie aktualnie będziemy lub byłyśmy i jakie postępy poczyniłyśmy zapewnimy Wam na bieżąco! ;)
Na razie mogę powiedzieć tyle, że będziemy pracować nad agresją i samokontrolą, a mamy niebanalne plany na tegoroczne wakacje.


Między innymi mamy zamiar:

 poprawić relację między psami 
☼ nauczyć Sarę, że z psami można się bawić
☼ wzmocnić samokontrolę
☼ poprawić świadomość ciała
☼ poprawić szybkość i zwrotność (agility)
☼ poprawić aport (obi)
☼ zastępować smaczki zabawkami
☼ nauczyć odwoływania w sytuacjach m.e.g.a
☼ odwiedzić stadninę, w której jeżdżę oczywiście z Sarą!
☼ pojechać nad wodę
☼ maszerować częściej w bardziej "zaludnione" miejsca
☼ załapać się na jakiś dogtrekking
☼ sztuczkować więcej i jeszcze więcej



.    .    .




























Co do mnie, to mam zamiar poprawić moje oko na zdjęcia i jestem w trakcie zakładania bloga promującego moją fotografię. Oczywiście zoorganizować się i nagrać filmik. A jak przyjdzie moja paczka z zooplusa będziecie mogli zobaczyć jak prezentuje się julius k9 :)

Tym razem zapraszam Was na bloga koleżanki, która ostatnio towarzyszyła nam na spacerze → klik  


17 komentarzy:

  1. Boże kocham to jak piszesz i Twoje zdjęcia :)
    Tak nareszcie wakcje i czas ospoczynku, po przeczytaniu twoich planów życzę żeby się udały bo rzeczywiści esą niebanalne, i również czekam na filmik o którego proszę już oddddd poczatku bloga :)
    Zazdroszczę że możesz z psem jechać na konie ( ja jeżdżę, ale bez psa ponieważ nie mam jak ). swietne zdjęcia, moim zdaniem w ogóle nie musisz już poprawiać swojego oka fotografii bo masz za idealne! :D Bloga koleżanki pewno też odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3 Ja również dzisiaj miałam zaszczyt odebrać świadectwo :) Czekam na koolejne posty związane z Waszym czasem na wakacje i linka do Twojej strony o fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona już jest w trakcie tworzenia trzeba jedynie pouzupełniać galerię :)

      Usuń
  3. Bardzo ambitne plany, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie są. Mam dziwne wrażenie, że obudzę się jutro a tu wrzesień :/ Trzymam kciuki za wasze AMBITNE plany na wakacje. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasze wakacyjne postanowienia skupiają się na podobnych tematach. U nas wszystko do oszlifowania. :D W tegoroczne wakacje nie przewiduję żadnych wycieczek poza miasteczko, spędzimy czas tutaj, odkrywając nowe zakątki do spacerów. ;3

    Życzymy Wam szybkiej realizacji planów, a przede wszystkim udanego wypoczynku! :)

    Pozdrawiamy,
    Wiktoria z Mirą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas także trzeba to wszystko oszlifować, a poza wyjazdami mamy również zamiar zwiedzania tutejszych miejsc ;)

      Usuń
  6. Tak w końcu wyczekiwane wakacje :) Ja wprawdzie ich nie będę miała bo w naszej klinice praca wre ;) ale będziemy mieli ciut luźniejsze poranki :D
    Zazdroszczę zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na filmik :)
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu <3
    CZekam na więcej i jeszcze więcej, rzeczywiście plany rzeczywiście ambitne szczgólnie jeśli porównywać byłoby je z naszymi. My równeiż planujemy wodę i wycieczki w góry :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji zadań ! ;) Mniej więcej u nas są podobne sprawy xD mimo wakacji to odpoczynku nie będzie :P
    no to czekam na bloga z fotami :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah to samo, niby wakacje a może i nawet jeszcze większa praca :)
    Cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w realizacji planów! :) Ja nic szczególnego na wakacje nie planuję, może wyjdzie coś w praniu, nad czym chciałabym popracować.

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę wysoka poprzeczka, jeśli chodzi o plany, kibicujemy Was, żebyście wszystko 'odhaczyli' i byli zadowoleni z siebie po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ambitne plany! Trzymamy kciuki i rzyczymy powodzenia w dążeniu do nich!
    Pozdrawiamy K&F

    OdpowiedzUsuń
  14. My mamy wyjechać gdzieś tylko na 3/4 weekendy, bo mama ma urlopu ;/ Wyjazd oczywiście z psem :)
    Życzymy powodzenia w spełnianiu planów! :) Jeśli się postaracie, choć większość uda się na pewno :)
    Czekam na posta, gdzie pochwalisz się szeleczkami ;3
    Pozdrawiamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ambitne plany macie :D Ja na razie coś sobie tam wymyślam w głowie, ale w tym tygodniu muszę się zebrać i wypisać wszystko w naszym dzienniczku :) Życzymy udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń