26 kwietnia 2015

1. I N F O


I tak oto powróciłam po "powrocie". Myślę, że co niektórzy pamiętają jeszcze mojego ostatniego posta... powrotnego, a potem parę tygodni na przód a posta nie ma. Niestety brak obecności na blogspocie nie był spowodowany brakiem weny czy lenistwem! Akurat tydzień po tym jak tamtym razem napisałam zepsuł się ( ...ja zepsułam... ) laptopa, a o tak wielu rzeczach muszę się z Wami podzielić! :) 


Sara UWAGA, UWAGA... poznała kolegę! A jak wiecie jej największym problem jest agresywność w stosunku do psów. A tu niespodzianka, wspólne spacery z Kulkiem ( tak bardzo to imię mi się podoba )  przynoszą efekty, ale oczywiście jej problem nie jest do końca zniwelowany, dlatego też ten post miał być tylko małą informacją o moim zaginięciu w blogspocie i kolejnym powrocie oraz informacją o tym, że kolejny post będzie o Sarze i... psach :)





PS Myślę nad małymi zmianami na blogu odnośnie wyglądu :)

15 komentarzy:

  1. Zmiany są zawsze na + Czyli nie tylko my żyjemy z agresją lękową. Czekam na następny post, pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że nie tylko nasz team się z tym boryka, niestety ;(

      Usuń
  2. Ważne że dałaś znak że jesteś dalej :) U mnie to brak czasu bo szkoła ale już niedługo to się zmieni i będą wakacje - wiecej postów :D
    Z niecierpliwością czekam na post o koledze i o wspólnych spacerach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekamy na posty!
    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolega... :p Pies mojej babci ma tak samo na imię. :D
    A skąd macie tą cudowną obróżkę z najsłodszym wzorkiem? :D
    Pozdrawiamy :)
    nadibordercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obroża pochodzi z furkidz, więcej o niej znajdziesz w poście 'Wszystko i nic' :)

      Usuń
  5. No to super, widać-jak się chce, to i się będzie to miało, ale trzeba pracować :)
    Mam nadzieję, że ten następny post pokaże się szybko, bo doczekać się u was na posta to cud! No ale powód masz, więc się nie gniewam :p
    Jak będziesz miała chwilę, to weź zmień te padające śnieżynki bo halo-lato idzie :D
    Pooozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. NARESZCIE!! Bo wydawało się być to dziwne, że po poście powrotnym znów Cię nie ma :)
    O widzę że następnego psa chyba też nazwę Kulek, naprawdę niby proste ale jednak ma to coś w sobie!!!
    Czekam na kolejnego posta o relacjach Sary z innymi psami i jeszcze jedno zdjęcia są nieziemskie! nie wiem ile razy można to powtarzać, lae będę powtarzać dopóki bateria mi się nie wyczerpie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah czekałam ale warto było!!!

    Po prostu, jak zwykle powracasz w kolejnych świetnych odsłonach i ten wygląd bloga!!! jest amazing! po prostu mimo iż nie jest wykońcozny ( bo wspominałaś to u mnie na blogu ) to i tak świetny taki przejrzysty, czysty, świeży! i minimalistyczny!

    Aaaaa nie mogę się doczekać jak wygląda ten Kulek, a imię rzeczywiście genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szaty graficznej bloga dziękuję bo trochę długo nad nią pracowałam i po Twojej opinii wiem, że uzyskałam taki efekt jaki chciałam czyli przejrzystość i minimalizm. Oczywiście nie jest on całkowicie skończony a wygląd jest 'tymczasowy' ;)

      Usuń
  8. Łohohohoho długo cię nie było! A ja złożyłam parę zamówień na Twoim mailu odnośnie szaty graficznej bloga, mam nadizeję że przeczytasz! ;) Co do zdjęć jak zawsze profeska, co do stylu pisania jak zawsze profeska i co do wyglądu bloga jak zawsze profeska! A co do tego Kulka to ciekawe imię a ja czekam na jakiś filmik z Sarą! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam się doczekać, aż napiszesz :) Zdjęcia są świetne, a najbardziej moją uwagę przykuła ta obroża, zastanawiam się nad jej kupnem, po prostu nie wiedziałam ( aż do tej pory ) że ten wzór tak świetnie się prezentuje! Co do wyglądu - pełny profesjonalizm... jak zawsze z resztą u ciebie :D a Kulek ciekawe imię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, idealny wygląd bloga czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo trzeba było na cb czekać ale warto było :)

    Cały szablon jest świetny, jeden z najlepszych tyle że to on jest na tym 1 miejscu, przejrzystość, minimalizm, prostota i funkcjonalność.

    Ah na szczęście agresję lękową u psów da się leczyc, małymi kroczkami ale da! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcia!
    Dokładnie! Zmiany są zawsze na plus! :)
    Zapraszamy na nowy post!

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń