23 stycznia 2015

Liebster Blog Award#1


Otrzymałyśmy nominację do Liebster Blog Award od BEZ Konwencji i Cały Psi Świat. Myślę, że większość z Was zna zasady tej gry i nie trzeba o nich wspominać. 

Co do samej zabawy to nie mam żadnych sprzeciwności. Liebster Blog Award daje możliwość głębszego zapoznania się z blogiem itd. więc jeśli ktoś chciałby nominować nas to nie musicie się martwić czy nominację przyjmiemy - bo na pewno przyjmiemy! :)

~*~

Pytania od BEZ Konwencji

1 Od kiedy interesujesz się kynologią i psami?
Psami interesuję się od dziecka, ale wątpię w to, żeby kilkuletnie dziecko znało takie pojęcia jak       kynologia czy agility? Oczywiście ciągnęło mnie do każdego napotkanego pieska, ale tak na               poważnie i z zamiłowania kynologią zaczęłam interesować około pół roku temu tzw. dopiero wtedy   zaczęłam doprowadzać psa do porządku.

Jakie masz zainteresowania poza kynologią?
Jazda konna, jazda konna i jeszcze raz jazda konna.

3 Kim chciałabyś być?
Pewno teraz powiecie, że te dziecięce przebłyski żeby być lekarzem itd. przemijają, ale nie w             moim  przypadku. Otóż już od dziecka wmawiałam sobie że zostanę weterynarzem i nadal taka           myśl  pozostała i... wątpię żeby się już zmieniła :)

4 Jakie jest twoje największe marzenie?
Zaczynając od pracy itd. założyć gabinet/przychodnię weterynaryjną, później ośrodek jeździecki i     na pewno ułożyć sobie życie z psami ;)

○5 Odkąd masz kontakt z psami?
Nie wiem jak rozumieć to pytanie. Czy już od dziecka miałam wokół siebie psy? Jeśli o to chodzi     to tak. Czy może od kiedy nawiązuje z nimi jakąś "więź"? Od kiedy po raz pierwszy raz                     usłyszałam  słowa: nie patrz, nie dotykaj, zachowaj stonowaną energię... czyli szacunek.                       



○6 Czy chciałabyś kolejnego psa/inne zwierzę? Jeśli tak to jaką rasę/jakie zwierzę?
Dopiero jakbym ustabilizowała stosunek Sary do innych psów to oczywiście pozwoliłabym sobie       na  kolejnego psa, a nawet psy. Od dawna już myślałam nad belgijczykiem, pudlem i border               collie. Czyli podsumowując rasy chętniejsze do współpracy. A poza tym jaka amazonka nie               chciałaby własnego konia?

○7 Co sądzisz o wiedzy na temat psów ludzi przeciętnych (nie interesujących się kynologią)?
Trudne pytanie. Oczywiście często się burzę kiedy ktoś mówi to co w ogóle w psim świecie nie         miało miejsca, a nawet nie ma psa. Ale to samo mogą o mnie powiedzieć ludzie którzy interesują       się piłką nożną.

○8 Dokąd chciałabyś pojechać z psem?
Zaczynając od czegoś bardziej realniejszego to nad morze, a kończąc po tym bardziej odległym         czyli za granicę.

○9 Co sądzisz o przerasowieniu psów?
Sama nie wiem dlaczego ludzie nie trzymali się dawniej wzorca danej rasy. Nie wiem czy wiecie       jak bardzo zmieniły się rasy i to na złą korzyść dla nich. Wytłumaczenie: klik

○10 Dlaczego prowadzisz bloga?
Myślę, że satysfakcja z tego, że ktoś inny go czyta ma wielkie znaczenie dla blogowiczów. I na         pewno mam się z kim podzielić tym co się u nas dzieje :)


Pytania od Cały Psi Świat

○1 Dlaczego canis familis a nie inne zwierzątko?
eh... myślę, żę w każdej rodzinie pies to podstawa. Po za tym rodzice nie pozwoliliby mi kiedyś         (teraz z resztą też) na konia czy inne zwierzę. 

○2 No dobrze skoro to pies to dlaczego akurat ten pies/ta rasa/ten kundelek zawitał u ciebie w        domu?
 Przekierowuję do klik

○3 Psi sport, który ci się najbardziej podoba to...
Ogółem to podziwiam każdy psi sport, w którym i właściciel i pies razem ze sobą współpracują.         Jednak ostatnio moją szczególną uwagę przyciąga obedience. Kiedyś w ogóle nie rozumiałam na       czym polega, ale od kiedy zgłębiam się w jego tajniki mój podziw dla tego sportu rośnie. :)

○4 A sport/y jaki uprawiasz z psem to...
Pisałam już od tym w pierwszym poście na blogu, więc jeśli kogoś interesuje dogłębniejsze                 poznanie naszych zamiłowań to zapraszam :) a w skrócie - agility, obedience, dogtrekking,                 canicross, bikejoring i tajemniczy sport o którym będzie notka:)



○5 Twój pies boi się... a ty boisz się...
Sara niestety ale nie darzy uczuciem odkurzacza... a ja ciemności. ;)

○6 Najlepsza ilość psów w domu to...
Trzy, cztery... ale na początek fundamentalne dwa :)

○7 Największym sukcesem jest... a porażką...
Szczerze mogę się pochwalić, że naszym największym sukcesem jest chodzenie przy nodze na           luźnej smyczy (naturalnie w naszym przypadku zasada nie tyczy się ekstremalnych przypadków).     Porażka... za największą chyba mogę uznać brak wczesnej pracy z psem, z której zrodziła się             masa problemów.



○8 Ulubiony smakołyk futrzaka... właściciela...
Sara pochłonie dosłownie wszystko, byle żeby było wysokiej jakości (za nie długo na blogu o           tym wspomnę), a ja? Chyba mam tak samo jak ona. ;)

○9 Idealna/najbardziej pasująca do ciebie rasa to... ponieważ...
Patrz pytanie 6 od BEZ Konwencji :)

○10 Wakacje z psem?
Jak najbardziej. Najlepsza metoda na wzmocnienie więzi i poprawienie socialu. Niech pies wie,         że zawsze i wszędzie ma właściciela.

○11 Idealny weekend oczami psa i człowieka [ dwa różne światy czy może ten sam ].
Zwyczajny, ale idealny weekend dla mnie i dla Sary to chyba jak najwięcej aktywności i czasu           spędzonego na dobrej zabawie ( mi tutaj również chodzi po głowie aby wpleśc w to również               tresurę, ale jej już nie zawsze na tym zależy )  A ten nadzwyczajny to może jakiś wyjazd ( ale             tutaj również pomysł według mojego toku myślenia ).




Ja zadecydowałam po dłuższych przemyśleniach, że jak dotąd [ na razie ] nikogo nie nominuję :)

~*~

PS Odkryłam ostatnio, że Sara podczas szkolenia preferuje zabawki!



PS 2 ... kroi się jakiś filmik :)






24 komentarze:

  1. Boże nareszcie informacja że będize jakiś filmik! <3 Piękne zdjęcia, zazdroszczę talentu do robienia tak profesjonalnych sesji. Hah mam tak samo ja jem wszystko byle żeby było najwyższej jakości. Ja też tak mam po prostu ja szanuję psa a pies szanuje mnie :) czekam na kolejny post!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah śiwetne zdjecia, po prostu z każdym kolejnym postem są jeszcze bardziej piękniejsze i przykuwające uwagę.

    Hah masz świetne ironiczne i sarkastczne poczucie humoru przy Twoich postach nieźle można się również zaśmiać :D

    Niestety ten sam problem i odkurzacz i ciemność. Wakacje z psem też to samo i zazdroszczę że Sara umie chodzić tak dobrze na smyczy.

    I nawet nie wiem jak bardzo twarz mi się uśmiechnęła jak zobaczyłam, że będize filmik za niedługo, no i oczywiście zagłosuję na Twój blog i Twój tekst na blogu roku i tekście roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem czy to sarkastyczne poczucie humoru to zaleta ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi ;p
    No i czekam na filmik ! A zdjęcia masz prześliczne *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki psiak :) Na tym ostatnim zdjęciu ma prześliczne oczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah świetne odpowiedzi jak zawsze z nutką charakterku <3 <3 <3
    8 mam tak samo, wakcje z psem też jak najbardizej i co racja to racja ja np. bnardzo chciałam być policjantką w przeszłości i co... jestem!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również z 8 mam tak samo :3
    Co do przerasowienia masz całkowitą rację a materiał który podesłałaś w tym pytaniu jest jak najbardizej prawdziwy i odzwierciedlający to jak rasy się zmieniły i to na złą korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah cała w tym prawda, masz racje co do tego przerasowienia, ludize nie trzymali się wzorca i właśnie teraz wynikają z tego problemy zdrowotne, z oddychaniem, z kręgosłupem, ze stawami, z pięknego umięśnionego dobermana zrobili jakąś kukiełkę na nibynóżka z resztą bullterier nie lepszy, zmodyfikowali mu całą czaszkę, a teraz dziwią się że często są problemy z głuchotą itd....

    Ale przejdźmy do tych lepszych spraw hahah 8 tak samo! ah i Ty też byś chciała belgijczyka, podobny gust :)

    Nie mogę doczekać się filmiku, a na bloga roku na pewno zagłosuję, ponieważ warto i Ci się należy powinnaś wygrać!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś nie skomentowała mojego bloga ja nie odkryłabym twojego- a to byłaby wielka strata!
    Na Twojego blogaska zaglądniemy z pewnością jeszcze nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj ta Sara zaawsze fotogeniczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja świetne przemyślane odpowiediz, zwłaszcza z przerasowieniem psów, niestety ale taka prawda ;(
    Heheh ja też weterynarzem pragnę zostać ale zawód trudny bo trzeb amieć biologia w jednym palcu :(

    TAAAAAAKKK!!! CZEKAM NA FILM!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah ja równeiż marzę o wakcjach z piesełem, ale ze względu na rodziców myśl ta się oddala...
    Nie mogę doczekać się filmiku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śiwtny blog, cieszę się że tu trafiłam bo przyznaję, że żaden inny nie jest tak profesjonalny. I zdjęica i treśc i wygląd są niesamowite :)
    Odpowiediz przemyślane jak najbardziej i z nutką charakterystycznego dla Ciebie poczucia humoru!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak dobry blog, ja też tu właśnie trafiłam za pośrednictem TORIATKI która mi go przed chwilą poleciła i się wprost zakołam rzecywiście jest w nim coś że można wracać i wracać <3
    Ja czekam na filmik, a 8 w lba odp. naj! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! :)
    Fajne odpowiedzi na niektóre odpowiedziała bym tak samo jak ty ;). Jaki masz obiektyw?
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie tylko ja mam taki nierozumny tok myślenia (oczywiście to komplement) ;)
      Co do obiektywu itd. nie zdradzam bo za niedługo być może będzie o tym post :)

      Usuń
  15. Ale dużo pytań i odpowiedzi :)
    Śliczne zdjęcia, piesek cudny, a blog świetny!
    Na pewno będziemy do Was wchodzić z miłą przyjemnością (obserwujemy) :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nowi czytelnicy mile widziani! :) Do Was również na pewno wpadniemy.

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia ^^
    Czy mi się wydaje czy Sarcia ścięta jest? ;p Jakieś takie krótsze kłaczki ma :)
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a dokładnie ścięta była już z trzy tygodnie temu :)

      Usuń
  17. Przyjemnie się czytało :D
    Zdjęcia są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super odpowiedzi, bardzo fajnie się je czytało :) Lubię LBA, bo zawsze można się sporo dowiedzieć o właścicielu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń